6 Kasım 2016 Pazar

FIRINDA SOĞAN SALATASI



Dün akşam ki balığın yanına yaptım bu salatayı.Soğan ve nar ekşisi seven biri olarak balıkla da çok yakıştırdım .Ben üç kişilik yaptım, ilk kez yaptığım için de fazla soğan kullanmadım bir sonra ki sefer daha fazla yapacağım.Yapımı oldukça pratik denemenizi öneririm.
Tarifi İnci ablamdan aldım kendisine teşekkür edip tarife geçiyorum.

MALZEMELER:

3 adet orta boy kırmızı soğan
2 çay kaşığı kekik
3-4 yemek kaşığı zeytinyağ
2 yemek kaşığı nar ekşisi
tuz

Yapılışı:

Soğanları soyup dörde bölün.Tuz,kekik serpin.Zeytin yağı gezdirip önceden 200 derecede ısınmış fırında yirmi dakika kadar pişirin.Çıkarıp nar ekşisi döküp servis edin.
Afiyetolsun.



3 yorum:

Nil dedi ki...

Bizde bunun közlenmişi meşhurdur. Küçük kızım bayılıyor soğana. Elinize sağlık

Ada Deniz dedi ki...

Balık yanında ben de soğan hazırlarım ama fırınlamak aklıma gelmemişti hiç. Ellerinize sağlık...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Evet benimde ilk kez karsilastigim bir tarif! sogana bayilyioruz cok sükür! Ilk firsatta bol bol yicem :))Tesekkürler!