28 Mayıs 2008 Çarşamba

ET SOTE

Et sote pilav salata üçlüsüne bayılırım ,genelde soteye mantar koyarım bu seferkine mantar olduğu halde koymayı unutmuşum sonradan aklma geldi,mantarıda salata olarak tükettik bizde.
Et sotenin tüm malzemelerini çiğden yaparım daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.

MALZEMELER:

1/2 kg.isteğinize göre kuzu yada dana sotelik et
2 adet domates
2 adet soğan
2 adet yeşil biber
250 gr.mantar
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı kırmızıpulbiber
1 yemek kaşığı salça
1 tatlı kaşığı tereyağ yada 1/2 çaybardağı sıvıyağ

YAPILIŞI:

Eti bir güzel yıkayalım süzdürelim ,soğanları küp küp doğrayalım ,domatesleri soyup küp küp doğrayalım yeşil biberlerinde çekirdekli kısmını çıkarıp ince ince kıyalım bütün malzemeleri bir tencereye alalım baharatları ,salçayı,yağı katıp bir çaybardağı su ekleyip hepsini pişmeye bırakalım.Yanında pilavla servis yapalım.Afiyetolsun.

30 yorum:

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuşşş.

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımmmm hımmmmmmm çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...

peynir hösmelimi dedi ki...

Et soteye bizde bayiliriz canim.seninkide yaninda pilavla harika olmus.Ellerine saglik.
sevgiler.

elifin tarifleri dedi ki...

Et sote sevmeyen yoktur heralde, özellikle beylerden :))
Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımmmm çok şık bir o kadarda lezzetli olduğuna eminim ellerine sağlık öptümmmmmmmm

Adsız dedi ki...

selam canım..bencede muhteşem üçlü olmuş...eline saglık...sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Bu ikiliye bayiliyorum. Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim benim.

Adsız dedi ki...

Canim çok guzel gorunuyor,ellerine saglik,himm.

Selcen Şenocak dedi ki...

Et soteye bayılırım arkadaşım ne kadarda güzel görünüyor, Un kurabiyeside nedfissss, ellerine sağlık canım.

Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar..sevgiler canımm

Betül KAVAL dedi ki...

ben de et sote pilav salata üçlüsünü çok severim. Ellerine sağlık canım çok nefis gözüküyor.

sevgiler öpüyorum...

Adsız dedi ki...

handeciğim et obur birisi olarak tam benlik bir yemek koymuşsun.öğlende oldu, bir tabak rica etsem canım:))ellerine sağlık.
öpüyorum çooook.
sebilay.

Adsız dedi ki...

handecim et sotenin tadı malum,sağlıklı iken yemek lağzım.ama sunumun güzel olmuş.yebeni,ye beni diyor.

Feyza Fidan dedi ki...

Handecim bende bu üçlünün hayranıyımdır..Salatayıda pilavın üzerine döktüm mü accık süper olur valla :))
Ellerine sağlık güzel arkadaşım,
Öpüyorum koccaman...

Adsız dedi ki...

Hep merak etmişimdir, vejetaryenler dışında bu yemeği sevmeyenler olabilir mi? diye. Kim bilir, belki de olabilir. Et sote ve pilav ikilisini konuşturmuşsunuz. Ellerinize sağlık.

Yaren dedi ki...

CAnim cok harika bir menü ,hic hayir denmez.Ellerine saglik .Güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum sevgiyle kal:)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Et sote, pilav ikilisine ben de bayılırım, ama tek fark ben yanında yoğurt severim:))

Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler, öptüm.....

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Handecim tam misafir sofralarına yakışan bir yemek olmuş canım ellerine sağlık hayırlı hafta sonları

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, nefis görünüyor, sevgiler....

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

ellerine sağlık.
mutlu hafta sonları.

Adsız dedi ki...

Şimdi ağzım sulanarak sana yazarken sevgili Handecim, bide pilavın yanına yoğurt işte tam benlik valla, ellerine sağlık canım...

made in funda dedi ki...

valla ben de bayılırım et soteye.sunumda harika.ağzımın suyu aktı haberin olsun.eline sağlık canım..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

mımmm nefis acıktım valla ellerine sağlık handecim güzel bir hafta sonu geçirmen dileğimle öpüyorum

yildiz dedi ki...

Ellerinize saglik,harika bir görüntü ve eminim ki tadi da öyledir.Yiyenlere afiyetler olsun.
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler.....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

oofff bu ikiliye bayılırım ben:) nefisss olmuş ellerine sağlık canım..öpüyorum iyi haftalar

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Handecimm
Ellerine sağlık.Harika görünüyor etsoten
aklıma düşürdün,kalkıp yapsammı acaba:)

sevgiyle kal

Begüm dedi ki...

Ellerine saglik canim, cok güzel görünüyor. Eti pek yemem ama dana soteye bende hayir demem :)

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ellerine sağlık severek yerim. iyi haftalar..

pelince dedi ki...

Bende bu akşama mutlaka senin tarifle yapıcam,ben hepsini çiğden koymazdım aslında,ama dediğin gibi daha sağlıklı..
Ellerine sağlık..
Sevgiler