27 Ağustos 2007 Pazartesi

NEZAHAT GÖKYİĞİT BOTANİK PARKI

Bu parkın adını duymuştum ama gitmemiştim.Pazar günü ikindi çayını orada içmeye karar verdik.Evde kısır,börek ve kek yapıp yola düştük.Burası otoban yakınında ayrı bir dünya.Her yer yemyeşil.Çiçekler açmış.Göletlerde ördekler ,kazlar yüzüyor.Piknik masalarından birine kurulduk yedik içtik.Kısırın tarifini veriyorum.Banyolu böreğin tarifini ilerleyen günlerde vericem.


Nilüferli havuz


.
Göletlerde yüzen ördekler





Parkın girişi.Otoban yakınında yeşillikler içinde ayrı bir dünya.




































1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ablacım blogun hayırlı olsun bu yaptığın nefis yemeklerin hepsini tadıp yediğim için kendimi çok şanslı sayıyorum :)
yaptıkların ve yapacakların için ellerine sağlık çok öpüyorum seni
kardeşin HALE